Thursday 19 July 2012

Teringin

Salam...




Saya sangat teringin sesuatu itu...
bertambah teringin bila saya dikelilingi oleh org2 yang dapat
sesuatu yang saya nak itu dengan senang.....


sesuatu yg bile sy dengar org lain dapat...


sangat pedih rasa hati...


sangat dengki...


sangat tak puas ati....

yelah...rezeki dorangkan..
saya xleh marah...xleh dengki sepatutnya...

tapi ati saya jahat...saya tetap juga rasa dengki...rasa iri...dan tertanya-tanya
kenapa Allah masih xbagi sesuatu yang saya nak tu....

tp saya tau...Allah belum nk bagi apa yg saya nak tu...
mungkin belum masanya....

mungkin saya belum bersedia....

mungkin...mungkin....

Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui Apa Yang Kita Tidak Ketahui

saya akan berdoa hari2...supaya Allah makbulkan doa saya itu...
saya akan minta dalam doa saya setiap kali lepas solat...
saya akan.....saya akan....

*sob...sob


TAPI...saya bersyukur sebab ada si Mata Besar Ini....





Mama Love U 4eva....



ADIOS




No comments:

Post a Comment