Monday 3 September 2012

Bukan Rezeki

Salam...


Yes..its confirmed..I,ve lost my baby....
sob3...sedey sgt...(xmo tulis giler sebab it more than that)...
adik zahin xada lagi...tiada kata yg boleh mengambarkan kesedihan hati ini...

depan orang lain....ye....memang kita boleh berlakon...sembunyikan kesedihan...like nothing happen...
tapi dalam ati xde siapa yang tau....

ye la...selepas begitu lama menunggu...ilang sekelip mata...memule mcm terase sgt frust...

mula nk salahkan diri sendiri....apa yg aku dah buat? apa yang aku dh salah makan? aktif sangat ke aku ni?
mcm2 dalam kepala...tetapi kuasa Allah kan..siapa kite yg nk menghalangNya kan..

Ya Allah...aku redha jika ini yang ditakdirkan untukku
Ya Allah...aku redha jika ini yang tersurat untukku...

kerana aku pasti Kau lah yang Maha Mengetahui..Kau lebih tahu apa yang terbaik untukku...Aminnnn


ADIOS...*

No comments:

Post a Comment