Monday 21 August 2017

Lavender Rose Collection By Mary Jardin

Salammmm


Selain daripada Set Lavender Garden Mary Jardin, kini ada produk keluaran terbaru iaitu set bodycare berasaskan lavender-rose yang sangat mengujakan. Set ini terdiri daripada :-

1. Sugar Salt Body scrub - mengandungi susu kambing organik, garam himalaya, gula, jojoba oil, lavender buds (memang bunga lavender kering sebenar yang dimasukkan dalam set scrub), pati lavender dan ros.

Bayangkan, mandi bersama scrub khas dari Mary Jardin. Terasa diri dibelai bagaikan pengantin baru. Kulit terhasil bertambah lembut dan halus. Garam yang terkandung dalam scrub pula berperanan membuang daki di badan bagi menghilangkan bau badan. In shaa Allah. Semua organik tanpa bahan kimia. Terasa haruman lavendar memenuhi kamar mandi.

2. Face mist

Dengan face mist, anda berpeluang mengatasi cuaca panas terik dengan semburan lembut berpati aloe vera pada wajah. Wajah akan kekal lembap dan makeup tidak akan luntur. Keharuman lavendar dan ros menjadikan diri lebih bersemangat di panas hari.

3. LIP BALM

Alhandulillah, masih mengekalkan organik dan natural dengan tidak menggunakan plumbum dalam lipbalm. Kelembapan bibir juga perlu dijaga dan dirapi kerana senyuman manis terhasil dari bibir yang indah.

4. Losyen tangan dan badan

Berperanan menjadikan anggota badan asas gerakkan menjadi lembut dan halus seindah belaian ibu. Subhanallah. Tangan menjadi ringan dan tidak berminyak selepas menggunakan losyen ini.




Hakak memang teruja abis dengan set ni. Sesekali memanjai diri dengan set ala-ala spa mewah di bilik air sendiri. wow sangat!!!

Nak terai jom caling caling
tel/wassap/telegram 010-2538819
fb - Rohani Muhamad
IG - Rohani_Muhamad

babaiiiiiiii

STAY CANTIK STAY MARYJARDINIAN

No comments:

Post a Comment